recl

       

Felicitari pentru Mamă



----------

Bratele tale au fost mereu deschise cand am avut nevoie de o imbratisare.

Inima ta m-a inteles atunci cind am avut nevoie de un prieten.

Ochii tai blinzi au devenit aspri cind a trebuit sa-mi invat lectia de viata .

Puterea si dragostea ta m-au indrumat si mi-au dat aripi pentru a ma ajuta sa zbor...

Multumesc!

----------

Iti doresc ca aceste zile de primavara si rasaritul soarelui sa-ti aduca peste zi implinirea viselor alaturi de tot ceea ce poate fi: mai pur , mai sincer, mai curat... Te iubesc si felicitari cu ziua de 8 martie!!!...

----------

Mama,

Tu esti patria mea!

Crestetul tau

Varful muntelui

Acoperit cu nea.

Ochii tai

Mari albastre .

Palmele tale

Araturile noastre.

Respiratia ta

Nor

Din care curg ploi

Peste camp si oras.

Inelul

Din degetul tau

Catare

Prin care ochesc

In vrajmas.

Basmaua

Steag,

Zvacnind

Ca inima...

Mama,

Tu esti patria mea!...

----------

Daca n-ai fi...

Daca n-ai zimbi...

Daca n-ai exista...

Daca n-ai cinta...

Nici viata n-ar fi,

Nici noapte, nici zi ,

Nici prunci pe pamint,

Nici soare, nici vint...

Nimic nu ar fi, fara tine

Sa stii...

Felicitari cu 8 martie!!!...

----------

In aceasta zi mamico, care este un moment aparte pentru tine, iti urez din suflet numai zile pline de zambete , bucurii si armonie in fiecare clipa.

Iti multumesc pentru tot ceea ce ai facut si faci pentru mine, pentru faptul ca ma sustii cand mii greu si ca imi dai un sfat cand am nevoie.

Iti multumesc ca existi si ma cuprinzi cu dragostea ta mereu chiar daca suntem de multe ori departe!

Felicitari cu 8 martie mamico!...

----------

O mama! cit ai indurat ,

Cu sufletl tau bun, curat.

Sa nu fac rau, ca e pacat

De asta tu mai invatat.



Din rasputeri te-ai straduit

Ca sa ma vezi baiat cinstit,

Iti multzumesc mamica mea,

Ca m-ai crescut, mi-ai dat viata.



O! mama,azi e ziua ta ,

Fii sanatoasa, norocoasa,

O spun din toata inima

O! mama azi e ziua ta...

----------

Esti prima persoana care ma vazut pe lume, esti prima persoana careia i-am dedicat primul cuvint , esti prima persoana care m-a tinut de mina cind am facut primii pasi, esti prima persoana care a stat langa mine cind m-am dus prima zi la scoala, esti prima persoana care suna doctorul cind ma imbolnaveam... Pentru tot si toate esti prima persoana din inima mea!...

----------

Scumpa mama,

Iti multumesc ca m-ai crescut,

Iti multumesc ca m-ai educat,

Iti multumesc ca ai crezut

In mine si mai indrumat.

Iti multumesc ca ma certai,

Si in viata des ma corectai ,

Caci daca nu erai tu, mama.

Viata imi era mai o drama...

----------

Mama  –  cel dintai cuvant, cel mai dulce zambet, cel mai sincer suflet, cel din urma vis. Cea mai dulce voce , cea mai grea durere, cea mai mandra floare, cea mai scumpa carte...

----------

Mami, te iubesc, pentru mine esti unica, esti primavara mea insorita! Prima data cand am deschis ochii , te-am vazut pe tine MAMA. Acum ca m-ai crescut sunt fericita ca mi-ai dat viata si vreau sa iti multumesc! Te iubesc si te port in suflet si in gind mereu!...

----------

Precum sunt florile gingase, soarele luminos, apele limpezi si izvoarele cristaline , asa sa fii tu, mamica draga, buna, inteleapta si frumoasa!...

----------

Un joc al clopoteilor de ghiocei ,

Culori ce scalda orizontul ,

Un zambet cristalin de copilas ,

Mi-aduc aminte, de tine, draga mama!...

----------

Iti sunt recunoscatoare pentru faptul ca m-ai iubit neconditionat si ca ai avut grija de mine toata viata , iti sunt recunoscatoare pentru ca iti pasa de viata mea, pentru ca ai mereu o vorba buna pentru mine cand lucrurile merg rau. Iti urez o zi plina de voie buna si sper ca dragostea mea sa iti umple viata la fel cum dragostea pe care mi-ai purtat-o tu a umplut-o pe a mea...

----------

Mama  –  lacrima tarzie, vesnica icoana, inger de-naltare, candela aprinsa!

Candela a vietii, care nu se stinge , care lumineaza si pe veci vegheaza!

Mama este fiinta aleasa de Dumnezeu pentru a-i fi reprezentanta pe pamant...

----------

Mama, ce as putea sa-ti daruiesc de ziua ta cand nimic din lumea asta nu poate rasplati dragostea ta, nimic nu m-ar putea rascumpara de la tine. Eu nu vreau sa ma rascumpar eu doresc sa iti raman dator pentru tot restul vietii , pentru tot vietii sa ma straduiesc sa-ti rasplatesc iubirea...

----------

M-ai iubit la fel de mult pe cat te-am facut sa suferi , mama scumpa, si dorul tau de mine inca e prea mare ca sa poata fi potolit. Dar nu fi suparata mama draga, cand vei avea nevoie de mine voi alerga spre tine fara zabava si iti promit ca intr-o zi iti voi alunga singuratatea pentru totdeauna cand iti voi aduce nepoteii sa ai grija de ei asa cum stiu ca iti doresti...

----------

Doamne, cat este de bine,

Cand e mama langa tine!

Doamne cit este de rau ,

Cand nu-l vad pe tatal meu!

Fa-le parte tot de mine,

Sa poarte grija de mine.

Si mereu cu harul Tau,

Izbaveste-i de ce-i rau...

----------

Mama tu ai fost primul meu cuvant pe care l-am rostit vreodata. De cand mai nascut si pana acum nu mi-ai lipsit niciodata . Eu stiu ca tu ma adori si chiar de mai fac si rele oricum tu ma iubesti indiferent de ele. As vrea tot timpul sa zambesti si sa fii tot timpul fericita. Dar poate viata e mai grea atunci cand esti mamica. Sa am de toate tu lupti si nu-mi lipseste chiar nimica...

Atata poate, un fratior si nu-ti mai cer nimica.

----------

Au trecut ani peste tine mama ca ninsorile peste munti si ai ajuns acum acolo sus unde zapezile nu se mai topesc si parul tau ramane nins . Esti mareata ca muntii acuma si in tine ne avem izvoarele noi toti copii tai, asta vreau sa-ti aduc aminte atunci cand regreti ca am ajuns departe de tine...

----------

Mama.... Esti speranta si vata, raza de soare ce suride dimineata. Tu esti iubita ce fiecare si-o doreste . Femeia ce viata insasi o implineste, esti zina din povesti pe care intotdeauna o iubesti. Tu esti mamica mea!...

----------