recl

       

Declaratii pentru El



----------

Daca luna ar iubi noaptea la fel de mult cum te iubesc eu pe tine... soarele nu ar mai rasari niciodata!...

----------

Imi cade o lacrima din ochi si nu stiu ce e cu mine... dar un singur lucru insa stiu mi-e tare dor de tine...

----------

Intr-o zi ma vei intreba ce e mai important pt mine: tu sau viata? Eu voi spune ca viata iar tu te vei supara dar fara sa-ti dai seama ca pt mine tu esti viata!...

----------

I-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi-a dat o gradina. I-am cerut un pahar de apa si mi-a dat un ocean . I-am mai cerut un inger si mi te-a dat pe tine!...

----------

Daca ai fi o lacrima in ochii mei nu as plange niciodata. Si chiar daca as face-o , as lasa lacrimile sa coboare adanc in inima mea ca sa vezi cat de mult TE IUBESC!...

----------

Indiferent ce anotimp e afara, inima mea intotdeauna se topeste dupa ochisorii tai neprihaniti , dupa inimioara ta.Indiferent unde ne-am afla,voi fi cu gindul la tine. Dragostea mea va dura atit timp, cit exista Luceafarul pe cer. Te iubesc, ingerasul meu!...

----------

Pana sa te intalnesc , nu credeam ca exista persoane fara de care sa nu pot trai, si tu esti una dintre ele. Ce pot sa-ti spun: Te iubesc si ajunge restul iti arat nu-ti mai spun...

----------

Iubirea conduce regii, campul, pamantul, oamenii de pe el si sfintii de deasupra... Pentru ca dragostea este Rai , iar Raiul este dragoste! Tu esti raiul si dragostea mea!...

----------

Dragostea nu este numai flori, zambete, iubire, ci inseamna si lacrimi, dorinta , pasiune si de aceea putini au privilegiul de a-i descoperi puterea. Ma bucur ca te-am cunoscut pe tine!...

----------

Te iubesc pentru ca fara tine e greu si nu ma pot regasi. Te iubesc pentru linistea daruita clipelor alaturi , te iubesc pentru ca imi zambesti, pentru ca ma alinti, pentru ca ma atingi, imbratisezi...

Te iubesc!

----------

Pe cat esti de puternic pe atat esti de tandru, pe cat esti de tandru pe atat esti de viril , pe cat esti de viril pe atat esti de romantic! Esti mai minunat decat am visat si esti al meu. Te astept sa-ti primesti si tu cadourile pe care ti le-am pregatit...

----------

Oare sunt eu chiar atat de frumoasa pe cat o arata iubirea si dorul tau? Oare ce te poate face atat de fericit langa mine? Sau esti si tu ca mine , cu cat te iubesc mai mult cu atat creste si iubirea ta. Daca e asa unde ne vom opri iubitule? In paradis?...

----------

Stiai ca barbatii si femeile sunt ingeri care au numai o singura aripa? De aceea este nevoie ca ei sa se imbratiseze , pentru ca sa poata sa zboare. Sper ca tu sa iti gasesti ingerul cu care sa poti zbura pentru totdeauna...

----------

Dragostea este sentimentul cel mai maret care face minuni, care faureste oameni noi , creaza cele mai mari valori morale… Intradevar dragostea este o planta rara care se hraneste din sensibilitate este esenta vietii noastre ce framinta trupul omenesc oferindu-i o forta de creatie. Nu oricine poate trai dragostea cea mare fiindca ea te face sa iubesti si sa fii iubit(a)...

----------

Dragul meu iubi... te iubesc foarte mult si tin la tine mult de tot , esti viata mea si iti sunt recunoscatoare pentru tot ce faci pentru mine ca sa fiu fericita... Chiar daca nu esti alaturi de mine, esti aproape fiece zi in inima si sufletelul meu, nu e nimic mai mare si mai puternic sentiment decit dragostea mea ce ti-o port eu. Iti multumesc din toata inima ca ai rabdare la toate ambitiile mele si ca niciodata nu mai lasat la nevoie... am nevoie de tine si nu te dau la nimeni!...

----------

S-a intimplat pur si simplu sa te intilnesc si sa te iubesc, totul a fost asa , fara sa inteleg cum sau de ce si fara sa stiu ca viata mea se va schimba pentru totdeauna. Existi si iti multumesc, existi si asta este de ajuns... Pentru ca eu nu pot cere mai mult decit sa stiu ca acolo undeva... oriunde ar fi asta... esti TU, O PARTE DIN MINE...

----------

Atunci cand privesc spre cer , un nor ia forma chipului ta si sunt fericit(a) ca tu ma asculti si simti ce spun. De cand te-am vazut te plac si ma gandesc la tine in fiecare moment si sincer sunt nebun(a) dupa tine si noaptea te vizes de aceea iti spun un sincer TE IUBESC...

----------