recl

       

Felicitari pentru Prieteni



----------

Vei intilni oameni care te vor uita. Vei uita oameni pe care i-ai intilnit. Dar uneori intilnesti oameni pe care nu ii poti uita . Acestia sunt prietenii tai. Asa nici eu nu voi uita... “Prietena mea”...

----------

Cata vreme avem amintiri, trecutul continua sa existe. Cata vreme avem speranta, viitorul ne asteapta. Cata vreme existi tu, merita sa traiesc prezentul . Daca mi-ar spune ca exista un prieten mai bun pe lumea asta, nu i-as crede. Vreau sa stii ca apreciez foarte mult prietenia ta si sper sa pot sa fiu un prieten la fel de bun cum esti tu!...

----------

Prietenia este cea mai frumoasa faza a vietii. Cu cel mai bu prieten razi, plangi, te certi , dar cel mai important este atunci cand iti jura ca va ramane pentru totdeauna cel mai bun prieten al tau, orice s-ar intimpla oriunde ai fi. Asa iti jur si eu ca voi ramane cel mai bun prieten al tau chiar daca sunt departe...

----------

Prietenia valoreaza mai mult decat toate maretiile din lumii, o prietenie se consolideaza in timp si presupune respect , timp, dragoste si simtul umorului. Prefer sa am putini prieteni dar macar sa fie adevarati, pentru toata viata...

----------

Cand esti trist sau suparat un prieten te face sa zambesti, cand plangi un prieten iti sterge lacrimile, cand esti vesel un prieten se bucura alaturi de tine, un prieten este ca un inger fara aripi. Intr-un prieten iti poti gasi mereu sprijin , alaturi de un prieten poti reusi orice, un prieten nu te va uita niciodata. Un prieten adevarat iti stie slabiciunile, dar iti arata calitatile, iti simte temerile dar iti intareste credinta, iti cunoaste ingrijorarile dar iti elibereaza spiritul, iti recunoaste defectele dar iti subliniaza posibilitatile...

----------

Recunosc ca nu sunt prietenul perfect, nu sunt intotdeauna acolo unde ai nevoie , nu te pot face sa zambesti tot timpul, dar un lucru este foarte sigur: iti voi fi mereu un prieten bun pentru totdeauna. In lumea noastra totul se schimba, dar un singur lucru ramane cert: vei ramane mereu prietenul meu, dincolo de cuvinte , dincolo de timp si dincolo de distanta. Pentru ca o prietenie se bazeaza pe sinceritate, iti multumesc ca existi si ca imi esti ca o sora/frate...

----------