recl

       

Declaratii de Noapte Buna



----------

Cautam un lucr u mic intr-o lume imensa... in schimb te-am gasit pe tine, un lucru imens intr-o lume mica... Noapte buna...

----------

Mi-e dor de ochii tai frumosi, atat de limpezi si duiosi, de focul din lumina lor , de chipul tau fermecator, mi-e dor de tine, te ador  –  noapte buna puisor!...

----------

Nu te gandi la mine, sunt in ochii tai, in mintea ta, in inima ta, in sufletul tau... oriunde. Totusi daca ma vrei... doar inchide ochii si asculta ce iti spun: mi-e dor de tine. Noapte buna!...

----------

De ce inchidem ochii cand dormim? De ce inchidem ochii cand visam? De ce inchidem ochii cand sarutam? Pentru ca cele mai pretioase lucruri nu se pot vedea cu ochiul. Cand inchid ochii , te vad pe tine! Noapte buna!...

----------

Privesc la cer si ma gandesc la tine. Mi-as dori cu gandul sa ajung in visul tau, sa ma imbrac cu trupul tau sa iti arat dorul de tine, sa imi scald ochii in privirea ta , sa te sarut, sa ma saruti si sa ne daruim iubire. Visez cu ochii deschisi, pentru ca stiu, tu esti acolo si eu aici. Sper ca aceasta noapte sa iti aduca iubirea , iubirea ce ti-o port. Te iubesc enorm de mult... iubirea sa vegheze asupra ta... Noapte buna!...

----------